Första januari 2016

 
Älskar dessa ridstövlar! Så snygga!! <3
 
Stövelsträckare så inte dragkedjan går sönder på ridstövlarna
 
Putssaker till stövlarna
Sporrar och tillbehör till dom. Sporrremmar och gummi man sätter runt sporrarna för att dom inte ska skava stövlarna. 
Resten av det jag köpte i Kristianstad kommer i ett annat inlägg. Allt ovan kommer ifrån Hööks. 
 
Hej! Oj vad det var ovant och skriva 2016 haha! Men det är det iallafall nu. Jag är dödstrött. Kom hem lite efter två inatt och gick och la mig vid tre ungefär. Som jag skrev igår så bestod min nyårsafton utav fest. Väldigt trevligt! Vi gick även in till stan och såg på raketerna som ni såg i förra inlägget. 
Idag sov jag till elva efter det åt jag frukost sen vid tolv/ halv ett skjutsade pappa upp mig till stallet. Så tog jag in Winston och gjorde honom i ordning tanken var att jag skulle rida i paddocken dock så blev det en runda i skogen istället. Vilket han tyckte om och jag också. Var i stallet från halv ett då till lite efter fyra. Haha! Men putsade sadeln också brukar annars bara putsa magplatta och träns. Men skulle ändå inte göra något annat i dag så då tog jag tillfälle och putsade allt. Sen har jag skaffat ridstövlar också så då var jag tvungen och putsa dom också. Men det gör ingenting för jag älskar och va i stallet.<3 Ikväll har jag bara haft kaninen ute en stund, ätit middag och gått och handlat godis med mamma och William. En väldigt roligt och mysig dag! 
 
Hoppas ni har haft en bra nyår! <3
Linn Strömberg

Härliga köp :D

Svar: Ja verkligen! :D
Sara Pettersson

Embla Sofia - Fotograf och blivande mamma

Snygga skor!

Svar: Tack! :D
Sara Pettersson

Anna

Så roligt med nytt :)

Svar: Ja verkligen! :D
Sara Pettersson

Ida Lindborg ♡

Så snygga skor och bra grejer!:D♡

Svar: Åh tack! Ja verkligen! :D <3
Sara Pettersson