Friday

 
 
Hej! Idag har jag och William och kusinerna Emil och Tilda varit hos mormor och morfar hela dagen så himla mysigt!! Vi kollade på tv där det var skidor då morfar brukar kolla på det väldigt mysigt! Sen fikade vi och efter det kollade vi på skidor igen och sen gick jag,William, Emil och Tilda en runda väldigt trevligt! Efter det åt vi middag lasagne blev det vilket var gott sen vid halv sex så körde morfar hem oss. Det har varit en väldigt bra dag!! I morgon ska pappa,jag och William till Kristianstad då jag måste till Hööks och reklamera mina ridstövlar som dragkedjan gick sönder på.. Så tråkigt! Men hoppas jag kan få ett par nya eller att jag får pengarna tillbaka. Ska även kolla om jag hittar några ridbyxor har sett några fina på hemsidan så hoppas jag hittar dom i butik. På kvällen sen ska vi på kalas då mina andra kusiner Moa och Hampus har fyllt år kommer nog blir trevligt! 
Igår skrittade jag ut en runda med Winston det var en annan från stallet som skulle rida ut så jag hängde på där. Alltså vilken häst han är så snäll trots att den andra hästen tyckte en del saker var läskiga så hoppade inte han till en enda gång! Åh vad jag älskar denna häst! <3
 
Kram! <3
 
Embla Sofia - Mamma, fotograf, DIY

Vilka vackra bilder :)

Svar: Åh tusen tack!! <3
Sara Pettersson

Emma Grann Fotografi

Så vackert ljus!

Svar: Ja det var det verkligen!! :D
Sara Pettersson