Fredag och Lördag sammanfattning

 
Min fina lilla vovve! 
 
Hej! Igår var jag och pappa och gick en runda i Nytorpet med hunden. Jag tog kameran med mig men det var inget fotoväder direkt väldigt dimmigt och fanns inte så mycket och fota. Men blev några bilder iallafall! 
Idag har jag, William och pappa först åkt skidor i Mörrum på golfbanan åkte ungefär 4km. Det gick väldigt bra! Efter det var vi hemma och åt sen åkte hela familjen till Långasjön och åkte skridskor på sjön. Boris sprang jämte och var hur glad som helst han älskar verkligen och vara ute speciellt när det är snö. Nu sover han nog gott min lilla galning!<3
I morgon ska pappa,jag och William stiga upp vid åtta och sen köra upp till Långasjön och åka skridskor igen fast jag ska gå då jag får ont i fötterna direkt efter jag ställt mig på dom inte så kul...
 
Igår var jag och William hos kusinerna Emil och Tilda och åt tacos och sen såg vi en film väldigt trevligt!! :D
 
Hoppas ni har haft en bra vecka och en bra fredag! 
Kram<3
Ida Lindborg ♡

åh så fina bilder! ❤

Sv. Tack fina du!

Svar: Tusen tack vad glad jag blir!! ❤️
Sara Pettersson

William Pettersson

Så himla fina bilder Syrran=)

Svar: Tusen tack lillebror!! <3
Sara Pettersson

Skogsraah

Men så fantastiskt fin bild!

Svar: Åh tusen tack vad glad jag blir!! <3
Sara Pettersson

MATILDA

åh vilken söting! :D

Svar: Ja visst är det! :D
Sara Pettersson