Ny ridtröja

 
 
 
Hittade denna på Hööks igår när jag var där och reklamerade mina ridstövlar. Så himla fin! Hittade den för halva priset dessutom hade jag en rabattcheck på 40kr så behövde bara betala 99kr så är så himla nöjd! Från början kostade den hela 279kr!! Någon gång nästa vecka kommer ett par nya ridstövlar dessutom då dom inte hade min storlek inne längtar såå tills dom kommer hoppas verkligen det inte är något fel på dessa isåfall får det blir några andra ridstövlar. Vet dessutom vilka det blir isåfall! ;) Haha! :D
 
Hej! Har åkt på en förkylning eller ja den började väl i fredags men har bara blivit sämre och idag har det inte alls varit bra. Så himla typiskt... Inget jag kan göra åt saken det är väl bara att vänta ut den.. Det är ju så tråkigt då jag inte orkar träna dessutom hade det varit väldigt korkat gjort av mig då det säkert hade blivit ännu värre! ;) Iallafall igår var pappa,jag och William i Kristianstad med mina stövlar som jag skrev ovan. Sen på kvällen var vi på kalas hos kusinerna Moa och Hampus då dom fyllt år. Väldigt trevligt och god mat!! Dessutom jättegod cheesecake och kladdkaka! ;) <3
 
Idag har jag mest bara tagit det lugnt inte gjort alls mycket. Gick iallafall en runda med hunden tillsammans med pappa och va med mamma och handlade så lite har jag ändå hunnit med! 
 
I morgon börjar skolan igen och det blir en lång dag från kvart över åtta till fyra... Får dock se hur det är med förkylningen och sådär men satsar på att gå dit. Skulle inte det går får jag helt enkelt vara hemma. Men det tar jag i morgon! :D
 
Hoppas ni har haft en bra dag! Kram! <3
Ida

Så fiin tröja!
O är du med förkyld??? Samma här, himla jobbigt. Man blir så hängig o trött med av det.. Men hoppas du kryar på dig!

Svar: Åh tack! Jag är så nöjd!! Ja tyvärr är jag det.. :( Ja det är det verkligen! Hoppas du också kryar på dig!! <3
Sara Pettersson

Ida Lindborg ♡

Sv: tack så jättemycket! :D ♡ hur mår du idag?

ida - photography, style, life ♡

Sv: usch då! vad jobbigt :/ hur känner du dig idag då? ♡

Svar: Ja verkligen! Samma som igår.. :/ <3
Sara Pettersson

Katarina

Åh så fin! ♥

Svar: Tack så jättemycket!! ❤️
Sara Pettersson