En lördag och hundvakt

 
 
Hej! I lördags var vi hundvakt till dessa sötingarna. De sov över här från lördag till söndag och det gick jättebra med Boris. Isa och Meja som dom heter fick sova nere och Boris sov uppe. Isa och Meja är mina kusiner och min mosters hundar. Dom är verkligen hur snälla som helst och lugna de ligger mest och sover haha. ;)
 
Ida Lindborg ♡

åh sötaste Isa och Meja ♥♥ så gosiga är de! fina bilder!!

Sv: jaaa testa!! do it, du lär inte ångra dig :D det är såå kul ♥

Svar: Ja det är de verkligen! Tusen tack!! ❤️❤️

Jag får nog ta och göra det någon gång! :D
Sara Pettersson

saga

Hej! Jag har lite frågor angående kameror och foton.Vad är det för kamera du har och vad är det för objektiv.
Super bilder tar du :)

Svar: Hej! Jag har en Canon eos 600D dock finns den inte längre att få tag på i affärer eller på nätet. Möjligtvis begagnat. På t.ex Tradera kanske. Nu heter den Canon eos 700D istället. Men det är i princip samma kamera några uppdateringar är det nog. Sen är 99,9% av mina bilder är tagna med Canon 50mm 1.8 STM. Här kommer länkar till både kamera och objektiv: https://www.netonnet.se/art/foto/systemkamera/canon-eos-700d-18-55is-stm/214223.9026/
https://www.netonnet.se/art/foto/objektiv/canon/canon-ef-50mm-f18-stm/218471.9378/
Bara kommentera om det är något mer du undrar över. :)
Tusen tack vad glad jag blir! :D
Sara Pettersson