En söndag med full fart

 
 
Äntligen har det kommit lite blommor som man kan fota hehe! ;)
 
Hej! Tidig morgon idag då jag var och provred en häst. Det gick väl sådär. Alltid svårt första gången man rider en ny häst tar lite tid innan man vet hur hästen fungerar och hur man ska rida den. Får se hur det blir förhoppningsvis så har jag en medryttarhäst igen och blir det inte den hästen så var det någon till i samma stall som behövde hjälp med sin häst så får helt enkelt se hur det blir. Spännande!! :D
Dock saknar jag ju Winston<3 Men livet måste gå vidare ändå. Men han kommer jag aldrig glömma! <3 
I eftermiddag har jag övningskört och tränat med pappa och William på pappas jobb då dom har ett gym där. Det känns i kroppen nu att jag har ridit och tränat är så trött och träningsverken börjar redan komma smygandes.. 
 
Hoppas ni har haft en jättebra söndag. Det har iallafall jag haft! Äntligen fått sitta på hästryggen igen! <3
 
Massa kramar<3
a n n i k a

Fina bilder :D

Svar: Åh tack!! <3
Sara Pettersson

Ida Lindborg ♡

Vilka fina bilder!

Sv: taaack ♥♥♥