Långfredagen + Våffeldagen

 
 
 
Våffeldagen firas självklart med våfflor!! <3
 
Hej! Nu är det påsklov. Skönt med lite mer än en veckas ledighet! <3 Igår var jag på körlektion vilket gick väldigt bra! Idag har jag övningskört lite. Dock har det inte hänt så mycket mer än det. Sov två timmar i eftermiddags av någon anledning konstigt då jag sov hela natten kanske 7-8 timmar. Behövde kanske några timmars extra sömn! ;) Just nu sitter jag med en färginpackning i håret som ska göra min hårfärg kallare provade och ta i den i torrt hår hoppas det blir bättre resultat! Har inte fått den och funka innan så jag håller tummarna nu att håret ska få en kallare ton.
 
Hoppas ni har haft en jättebra dag! Kram<3
Veronica Wallgren

Åh vad gott!

Svar: Ja verkligen!! :D
Sara Pettersson

Ida Lindborg ♡

vad gott! spännande med håret och vad kul att körningen gick bra!

Sv: åh bästa Janne haha, visst är han grym? :D men hur är det att köra med Kaj då? Han är ju king med :D