Nike air force 1

 
 
 
 
 
 
Fick hem dessa skorna igår som jag beställde. Är verkligen sååå nöjd! Dom är så himla snygga!! <3 Beställde herrmodellen av dom då de var något billigare men såg verkligen ingen skillnad på dam och herrmodellen på sidan jag beställde dom ifrån.  
 
Hej! Idag har inte hänt alls mycket har inte gjort alls mycket mer än att gå en runda med hunden och haft kaninen ute. Sen ikväll har jag varit på körkortsteori lektion. Det gick väl helt okej. Annars har det blivit några avsnitt av Teen Wolf och sen har det inte hänt så mycket mer. Hoppas ni har haft en bra dag! :D 
Tack för alla fina ord från förra inlägget! <3
Kram<3
Veronica Wallgren

Så himla snygga!

Svar: Ja visst är dom!! :D <3
Sara Pettersson

Isabella

snygga!! :)

Svar: Tack!! <3
Sara Pettersson

Ida Lindborg ♡

fiina !:D

Svar: Tack!! Ja visst är dom!! :D
Sara Pettersson

ISA

dra mig baklänges vad snygga!!

Svar: Ja visst är dom!!! Är verkligen hur nöjd som helst!!! :D
Sara Pettersson

Zara

Såå himla snygga! Älskar dem :D

Svar: Jag också! Snyggaste skorna jag ägt! Haha! ;) :D
Sara Pettersson

johanna

såå snygga!

Svar: Tack! Visst är dom!! :D
Sara Pettersson

Malin

WOW vad fina!!! Förstår varför du är nöjd ;)

Svar: Tack! Ja visst är dom!! :D
Sara Pettersson

JUNITJEJ

Kanonfina!

Svar: Tack! Ja visst är dom! :D
Sara Pettersson