En väldigt bra onsdag

 
 
 
 
 
 
Hej! Idag har varit en bra dag som började med en dubbel körlektion som gick super. Sen var jag på sjukhuset och tog prover. Sen ikväll så övningskörde jag in till Vägga rökeri där jag,mamma och William åt middag välidgt gott som alltid!<3 Övningkörde även hem från stan vilket verkligen gick hur bra som helst är så glad att körningen flyter på så himla bra!! När vi kom hem från stan så var jag ute i trädgården och tog lite självporträtt och vid halv åtta något sånt så kom Emil och Ida väldigt spontant och frågade om vi ville följa med och gå en runda i Nytorpet. Vilket vi verkligen inte tackade nej till! Blev så himla glad och det var verkligen hur mysigt och trevligt som helst då både Ida och Emil är såna fantastiska människor och så himla lätta och prata med! Så idag har varit en av dom bästa på länge!! Allt har bara varit så jäkla bra!! <3 Älskar dagar som denna!! <3 Dessutom har vädret varit hur bra som helst!! Så ja denna dagen har helt enkelt varit perfekt!! :D
 
Hoppas er dag har varit lika bra som min!! 
 
Kram<3
 
a n n i k a

Så fina bilder :D

Svar: Tusen tack! <3
Sara Pettersson

Anonym

Fina du! <3 / Ida

Svar: <3
Sara Pettersson

♫♪ sandra

fint!

Svar: Tack! :D
Sara Pettersson

Lili

Vilka vackra bilder! Jag tycker speciellt om den där man ser det gröna i bakgrunden. Grönt och rosa är så fint ihop. <3

Svar: Tusen tack!! <3
Sara Pettersson