Nytt från Spanien

The Body shop handkräm!! Denna är såå bra!! Ett stort tips om man har jättetorra händer vilket jag har! Denna är grymt bra!! <3
Starbucks mugg. Tycker denna är så fin<3 Har en i plast med sugrör och nu har jag även en mugg. Btw jag har aldrig fikat på starbucks men ändå ville jag ha denna muggen hehe! ;)
 
 
Fick Ralph lauren parfymerna i ett kit med allihopa. De är i 15ml men de lär räcka hur länge som helst. 
 
En selfiestick. Dom hade fått en varsin. Men dom var så snälla så jag fick också en. Även fast jag inte var med. :D
 
Fick även en sånhär. Mamma fick också en sånhär på bröllopet. 
 
Är verkligen hur tacksam som helst utav allt det jag fått!! Skickade med en beställning av de sakerna mamma och pappa köpte!! Är SÅÅ nöjd!! :D De hittade först inte Ralph lauren parfymerna då de trodde de skulle finnas på Köpenhamns flygplats som kanske heter Kastrup (kommer inte ihåg hehe) Dom hittade inte den i Madrid heller utan på Madrids flygplats där fanns den och det var ingen stor flygplats heller. Så glad att dom hittade den där!! De luktar magiskt gott!! 
 
Linn Strömberg

Åh ralph lauren parfymerna!

Svar: Ja de luktar så himla gott!! Älskar dom så mycket!! Haha! <3 ;)
Sara Pettersson

Isabella

hoppas du får en fin helg!

Svar: Tack detsamma fina du! <3
Sara Pettersson

Ida Lindborg ♡

ååh så fina grejer! ♥

Svar: Åh tusen tack!! <3
Sara Pettersson

fiona

Du har aldrig varit på Starbucks? Hur är det möjligt? Kul att du i alla fall fått en fotomugg från dem, du kan ju ta med din egen mugg när du går dit :-)

Svar: Eller ja köpte en i plast med lock när jag var i Göteborg så har varit inne på en starbucks men köpte aldrig någon och dricka. Hehe! ;) Ja det kan jag ju göra haha! ;)
Sara Pettersson